poniedziałek, 19 listopada 2018

Czas na trochę zimy...

Oj tak, to już najwyższy czas na pokazanie trochę świątecznego klimatu. Tym bardziej, że właśnie przed chwilą zaczął sypać pierwszy w tym roku, lekki, wirujący, piękny, delikatny śnieg. Taki puszek, co to ledwo przykrywa gałęzie i lekko przemarzniętą ziemię. Kartki świąteczne już się tworzą, więc mogę powoli pokazywać.
Kartkę poniżej wykonałam z ... opakowania po chusteczkach z Biedronki. Być może kojarzycie chusteczki w pudełku w mocno kolorowe paseczki. Z nich właśnie jest wykonana choinka na kartce. Poodcinałam pojedynczo paseczki a następnie każdy nakleiłam tworząc kształt choinki i jest:) Dodatkowo kilka ozdób i gotowe:)






Na tej kartce renifer ma ruchome oczy, czego niestety oczywiście nie widać:





I na koniec przepyszne,( zwłaszcza jeszcze ciepłe!) francuskie ciacha z jabłkami, proste i szybkie. Jabłek w tym roku pod dostatkiem, więc można szaleć;)


Życzę wszystkim pięknego dnia!!!

5 komentarzy:

  1. I ja lubię biedronkowe pudełka po chusteczkach. Swego czasu były takie fajne - dżinsowe, ale nie wymyśliłam jakichś ciekawych kartek z tym nadrukiem. Twoje karteczki kocham, niezmiennie podziwiam i niestety czasem małpuję. Pozdrawiam jesiennie Dorota Janina z Dorjankowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Czuć magię świąt. A na widok ciastek aż mi ślinka pociekła :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i recykling . To się chwali. Wyszły piękne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz niesamowite pomysły! Ja zupełnie nie mam takiej wyobraźni, żeby stworzyć coś (w dodatku tak pięknego!) w zasadzie z niczego. Prześliczna kartka świąteczna z opakowania po chusteczkach - to naprawdę trzeba być wizjonerką i czarodziejką zarazem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta choinka, taka kolorowa! a oczka widać że ruchome, pamiętam że swego czasu były takie maskotki że im oczka się ruszały, śliczny reniferek! a ciacha wyglądają przepysznie! smacznego :)

    OdpowiedzUsuń