środa, 13 czerwca 2018

W wolnym czasie

Ostatnio skończyłam czytać książkę "Wspaniałość życia" Michaela Kumpfműllera. Nie żeby mnie jakoś porwała, czy się oderwać od niej nie mogłam, bo to książka bardzo spokojna i bez większych emocji, ale czyta się przyjemnie i czas był mile spędzony. Strony leciały szybko, bo jest w niej dużo krótkich rozdziałów i jakiś taki fajny klimat dawnych lat. Nie żałuję.




A co poza tym? Odrobina malowania. Wyskrobałam takie kurczęcie 🐔. Oboje z synem bardzo lubimy te niewielkie, miłe zwierzaki!


Pozdrawiam wszystkich słonecznie!

7 komentarzy:

  1. Tak pięknie malujesz że dech w piersi zapiera! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kura - super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ty to robisz, wspaniale wychodzą Ci te malunki! czy Ty ilustrujesz książki dla dzieci? powinnaś! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie malujesz, tak realistycznie. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książki lubię. A kurczęcie jak namalowane czyt.: jak żywe ;-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń