środa, 11 kwietnia 2018

Wiosenne czytanie

Ostatnio ciągle bym czytała. Naprawdę cały czas myślę o czytaniu. Może dlatego, że ostatnimi czasy trafiam na same fajne książki. Po "Pustułce" wpadłam w kryminalny klimat i szczerze mówiąc nie bardzo miałam chęć na książkę, którą czytam obecnie. Już miałam dać sobie z nią spokój. Po inną sięgnąć. To książka o życiu w Afganistanie, więc sądziłam, że będzie ciężka w treści, że tak łatwo przez nią nie przebrnę. A chciałam czegoś lekkiego. Myślę sobie jednak - jak raz zrezygnuję, to po książce. A jakże bym żałowała, gdybym ją zostawiła nieprzeczytaną! 
Książka jest naprawdę piękna, momentami wzruszająca, chwilami nie mogłam się oderwać. Mimo obaw, czyta się ją bardzo lekko i płynnie. Sama nie wiem kiedy strony uciekają. Jest w niej wiele prawdziwych ludzkich emocji, przeżyć i uczuć, naprawdę bardzo polecam.
Khaled Hosseini "I góry odpowiedziały echem":








A wiosna trwa w najlepsze. Wczoraj lekko pokropił ciepły deszcz, więc teraz zieleń jeszcze bardziej buchnie z całą mocą!






Pozdrawiam słonecznie!

4 komentarze:

  1. oj takkk, wiosna, słoneczko i książka to świetne trio :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książką mnie zaciekawiłaś, ale ja ostatnio jestem w ciągłym niedoczasie, na czytanie wykradam jakieś krótkie chwile przed zaśnięciem, a stosik książek do przeczytania zamiast się zmniejszać - rośnie nieustannie! Wiosna też swoje robi - wyciąga mnie do ogrodu, a tam, wiadomo - jak już się wejdzie między klomby i grządki, to zapomina się o całym świecie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytałam Księgarza z Kabulu, też niesamowita! Ogólnie niezłe piekło kobiety tam mają... Czytaj czytaj! I opisuj co tam wyczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę... ja ostatnio jak tylko zabieram się za czytanie to po pieciu stronach już mi głowa opada

    OdpowiedzUsuń