wtorek, 16 stycznia 2018

Haftowanie i czytanie

W końcu ruszyłam trochę z moją Wenecją! Staram się ostatnio codziennie choć kawałek wyhaftować, korzystam z wolnego czasu jak tylko mogę. Cóż, jeszcze do końca kawał krzyżyków, ale jak na razie zapał mam, więc trzeba go wykorzystać. 
Na chwilę obecną haft wygląda tak:

 

Poza haftowaniem mój wolny czas zajmuje nowa książka którą niedawno zaczęłam czytać, i oprócz tego, że jej okładka bardzo mi się podoba ;) to jest też bardzo ciekawa. Ostatnio szalenie mnie wciągnęła. A że teraz pora już bardzo późna, to zaraz zakopię się w pościel i biorę się za dalsze czytanie:)))


"W 1910 roku, podczas szalejącej w Anglii śnieżycy, przychodzi na świat dziewczynka. I umiera, zanim zdąży zaczerpnąć pierwszy oddech.
W 1910 roku, podczas szalejącej w Anglii śnieżycy, rodzi się ta sama dziewczynka. I żyje, snując swoją opowieść.
Jak by to było otrzymać od losu drugą szansę? A potem trzecią? Mieć nieskończoną liczbę możliwości, aby przeżyć swoje życie? Czy za którymś razem udałoby się ocalić świat przed przeznaczeniem, jakie jest mu pisane? I czy ktokolwiek chciałby to w ogóle uczynić?"
Naprawdę polecam.

7 komentarzy:

  1. Śliczny wzór wybrałaś, piękne kolory, takie wesołe i optymistyczne, w zimowe długie wieczory fajnie jest wziąć do ręki taką uroczą robótkę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstanie przepiękny haft :-) Zainteresowalas mnie tą książką :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazdy krzyzyk sie liczy, zycze wytrwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wenecja to wspaniałe magiczne miasto, chociaż jak mówi Carrie w moim ulubionym serialu "Seks w wielkim mieście" : "Słyszałam że tonie" :P pamiętam jak zwiedzałam Wenecję jakieś 10 lat temu przez 1 dzień... a pizza była droga i niesmaczna ;) lecz Twój haft będzie wspaniały! lubię tego rodzaju hafty, z wieloma budynkami i takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Wenecja. Zawsze żałuję, że nie można haftować i czytać jednocześnie. Książkę czytałam, ogromnie mi się podobała, jedyna w swoim rodzaju, też polecam z całym entuzjazmem :)

    OdpowiedzUsuń